Wskazujemy, jak komunikować się z partnerem handlowym by osiągać obustronne korzyści oraz przewagę konkurencyjną.
Negocjacje i sprzedaż są jednym z podstawowych obszarów działalności współczesnej firmy. Stale poszukuje się coraz lepszych sposobów działania, szybszych metod dochodzenia do porozumienia czy też skuteczniejszych strategii rozwiązywania konfliktów. Celem szkolenia jest przedstawienie najważniejszych zasad negocjacji zakupowych, kształtowania relacji z dostawcami oraz analizowanie problemów w celu przedstawienia najbardziej odpowiednich propozycji negocjacyjnych.
Koszt szkolenia ustalany indywidualnie.
Zakres szkolenia powstał na bazie doświadczenia Marketplanet i najlepszych praktyk zebranych podczas realizacji projektów usprawnień obszaru zakupowego oraz wdrożeń systemów informatycznych w firmach z różnych branż.
Podczas szkolenia wykorzystujemy takie formy pracy jak: prezentacja multimedialna, wykłady, dyskusja moderowana, burza mózgów, sesje pytań i odpowiedzi, studium przypadku, odgrywanie ról oraz ćwiczenia.