
Budowa organizacji zakupowej
By usprawnić proces zakupowy zainicjowaliśmy zbudowanie komórki zarządczej, który zajmować będzie się na bieżąco strategią zakupową oraz generowaniem oszczędności kosztowo transakcyjnych.
Definiujemy i wdrażamy razem z klientem docelowy model organizacji zakupowej.
Wprowadzając często małą zmianę w procesie można zredukować koszty i sprawić, aby organizacja była bardziej innowacyjna i szybciej dostosowywała się do dynamicznego rynku.
Identyfikujemy role i odpowiedzialności w procesie, określamy wskaźniki KPI dla poszczególnych etapów procesu. Opracowujemy procedury, które jasno precyzują sposób wykonania poszczególnych zadań w organizacji zakupowej.
Od ponad 13 lat doradzamy liderom zakupów w optymalizacji procesów biznesowych. Dostarczamy rozwiązania w zakresie strategii, struktur procesów zakupowych, przyczyniając się do budowy trwałej przewagi konkurencyjnej w sektorze, w którym funkcjonują. Proponowane przez nas rozwiązania przekładają się na realny zysk.
By usprawnić proces zakupowy zainicjowaliśmy zbudowanie komórki zarządczej, który zajmować będzie się na bieżąco strategią zakupową oraz generowaniem oszczędności kosztowo transakcyjnych.
To efekt centralizacji procesów zakupowych wspieranych narzędziami informatycznymi.