
Serdecznie zapraszamy na interaktywne szkolenia Marketplanet, przeprowadzane w formie Webinarium.
Webinaria to doskonałe uzupełnienie tradycyjnych szkoleń. Szczegółowe instrukcje przekazywane na żywo razem z prezentacją ułatwią uczestnikom webinarium zrozumienie najbardziej złożonych narzędzi czy procesów.
Webinarium jest przeznaczone wyłącznie dla zarejestrowanych uczestników i transmitowane online na żywo. Gwarantuje to oszczędność czasu i dużą wygodę – w szkoleniu można bowiem uczestniczyć będąc w dowolnym miejscu na świecie. Dodatkową zaletą jest możliwość zadawania pytań bezpośrednio do konsultanta Marketplanet przy użyciu czatu.
Zapraszamy na najbliższe webinarium „e-Procurement – czyli jak usprawnić proces składania zapotrzebowań po rozliczenie faktury”
Dla kogo?
Webinarium jest dedykowane dla właścicieli i kadry menedżerskiej oraz dla specjalistów ds. zakupów i osoby odpowiedzialne za kontakt z dostawcami w swoich organizacjach.
Kiedy?
30 października 2015 roku, godzina 10:30 – 11:10
Na webinarium dowiesz się, jak:
- Tworzyć i monitorować zapotrzebowania zakupowe
- Standaryzować kupowane produkty poprzez wykorzystanie katalogów elektronicznych
- Oszczędzać czas i zmieszać liczbę błędów w procesie zamawiania towarów i usług
- Weryfikować poprawność faktur dostawcy, czyli: 3 way matching jako narzędzie pozwalające na kontrolę zgodności zamówienia z odbiorem i fakturą
- Zwiększyć potencjał wykorzystania swoich systemów ERP (SAP, AX oraz inne) w integracji z rozwiązaniami Marketplanet
Zapisz się na webinarium:
Katarzyna Kęcka
Asystentka ds. Marketingu i Sprzedaży
katarzyna.kecka@marketplanet.pl
Osoby zainteresowane tematem webinarium prosimy o wysłanie informacji na wskazany adres e-mail. Z przyczyn technicznych liczba uczestników będzie ograniczona. Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma mailem link oraz hasło dostępu na 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia. W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.