Moduł wspiera zarządzanie zamówieniami towarów i usług. Skraca czas wykonywania czynności operacyjnych poprzez automatyzację powtarzalnych czynności. Porządkuje i systematyzuje proces obiegu zapotrzebowania oraz „pilnuje” by polityka zakupowa była zgodna z założeniami firmy.

zapotrzebowanie

zamówienie

Dzięki katalogom elektronicznym, budowanym w oparciu o indeksy zakupowe, moduł pozwala na jednoznaczne określanie przedmiotu zakupu. Redukuje czas i energię poświęcaną na powtarzalne zakupy.

Utworzone zapotrzebowania podlegają procesom weryfikacyjnym i mogą być agregowane. Dzięki możliwości definiowania danych finansowych moduł usprawnia proces księgowy w firmie. Utworzone zamówienia wysyłane są elektronicznie do dostawców.

katalogi

ponad 11 tysięcy zamówień katalogowych miesięcznie realizowanych w jednym systemie klienta

Główne funkcjonalności:

  • Zaawansowane zarządzanie danymi finansowymi
  • Składanie i akceptacja zapotrzebowań (w tym z elektronicznego katalogu produktów)
  • Elektroniczne wysyłanie zamówień do dostawców
  • Obsługa katalogów elektronicznych - wewnętrznych i zewnętrznych (w standardzie OCI)

Korzyści z rozwiązania:

  • Obniżenie kosztów operacyjnych
  • Zakupy zgodne z podpisanymi umowami
  • Eliminacja zakupów od przypadkowych dostawców
  • Skrócenie czasu realizacji zapotrzebowań

Centrala w Polsce

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

ul Domaniewska 49

Trinity Park III

02-672 Warszawa

Pokaż na mapie

info@marketplanet.pl

(+48) 22 576 88 00

Biuro w Szwecji

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

Augustendalsvägen 24

131 52 Nacka Strand

Stockholm - SWEDEN

Pokaż na mapie

Napisz do nas

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z aktualnościami

Dowiedz się więcej