18 sierpnia 2015

    Na co zwracać uwagę przy wyborze narzędzia Business Intelligence – Poradnik Kupującego

    Zróżnicowanie danych i różne metody ich wizualizacji sprawiają, że spośród całego zbioru narzędzi analitycznych trudno wybrać te, które najlepiej spełnią nasze oczekiwania.
    Celem niniejszego poradnika jest uporządkowanie kilku istotnych zagadnień z obszaru świata Business Intelligence, wyłonienie wiodących rozwiązań związanych z Hurtowniami Danych i wskazanie czołowych dostawców w obszarze wizualizacji i eksploracji danych.

    16 lutego 2015

      Miliardy złotych oszczędności dla polskich firm

      Rocznie firmy w Polsce wydają za pośrednictwem Internetu ponad 215 mld zł. Kwota ta będzie rosła, bo transakcje w sieci pozwalają oszczędzić średnio ok. 30 proc. wydatków, upraszczają pracę kupcom i automatyzują proces zakupowy – ocenia w raporcie „Zobacz jak kupują i jak oszczędzają polskie firmy” Marketplanet, operator największego w Polsce elektronicznego rynku B2B.

      8 grudnia 2014

        Kupiec i dostawca kreatorami wartości

        Prawie 43% kupców i 40% dostawców największy potencjał do tworzenia wspólnej wartości dostrzega w obniżeniu kosztów. Kolejne obszary to współpraca w zakresie innowacyjności, usprawnienia procesu zamawiania od dostawcy – a to wszystko na elektronicznym rynku – wskazało badanie „Kupiec i Dostawca kreatorami wartości”

        7 grudnia 2014

          Kim jest polski kupiec?

          Wykształcony, znający branżę i asortyment, doskonały negocjator, posługujący się bardzo dobrym angielskim – to cechy idealnego kandydata na stanowisko kupca i specjalisty ds. zakupów.

          6 grudnia 2014

            Rola i ranga zakupów – II edycja

            Znajdujemy się obecnie w czasie częstych zmian rynkowych, a kupcy muszą działać i zapewniać efektywniejsze funkcjonowanie w coraz bardziej niepewnych warunkach. Trudno o stabilność, a proste kontrakty długoterminowe stają się niebezpieczne z punktu widzenia zarówno kupującego, jak i sprzedającego. Rynek ewidentnie się zmienił. I każdy doświadczony kupiec czuje, że zmieniło się także podejście firm do procesów zakupowych. Ale jak bardzo? – tego właśnie chcieliśmy się dowiedzieć, przygotowując […]

            Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z aktualnościami

            Dowiedz się więcej