logo Orange

Marketplanet wsparł projekt organizacji procesu zakupowego w Orange.

Wsparte  Rozwiązania:

Celem projektu było wdrożenie wspierającego proces zakupowy w PTK Centertel systemu IT, dostosowanego do nowego regulaminu zakupowego, którego przesłanką było uspójnienie obszaru zakupów w ramach 2 kluczowych Spółek Grupy TP – PTK Centertel oraz Telekomunikacji Polskiej. Działania projektowe po stronie Marketplanet obejmowały następujące obszary:

  • Analizę uregulowań legislacyjnych w organizacji oraz zaprojektowanie rozwiązania IT, pozwalającego na obsługę procesu zakupowego, zgodnie w wymaganiami GTP
  • Analizę i modelowanie procesów, związanych z realizacją zakupów
  • Wdrożenie narzędzia IT – systemu EBP (SAP), stanowiącego główny system zakupowy w TP S.A.
  • Zarządzanie projektem w zakresie strumieni: biznesowego, wdrożeniowego oraz konfiguracyjnego

Korzyści biznesowe:

  •   Realizacja wymiernych oszczędności finansowych
  • Uspójnienie i uproszczenie procedur i sposobu realizacji procesów zakupowych
  • Stworzenie jednolitej systematyki kategorii zakupowych

Jesteśmy dumni z udziału w projekcie, szczególnie, że Centrum Operacji Księgowych Orange zostało nagrodzone przez Shared Services & Outsourcing Network (SSON), największą organizację na świecie działającą na rzecz rozwoju centrów usług i procesów outsourcingowych.

Centrala w Polsce

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

ul Domaniewska 49

Trinity Park III

02-672 Warszawa

Pokaż na mapie

info@marketplanet.pl

(+48) 22 576 88 00

Biuro w Szwecji

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

Augustendalsvägen 24

131 52 Nacka Strand

Stockholm - SWEDEN

Pokaż na mapie

Napisz do nas

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z aktualnościami

Zapisz się

Dowiedz się więcej