W czerwcu sukcesem zakończył się proces integracji elektronicznego rynku dla firm Oneplace z systemem CRM SalesForce.com. Integracja odbyła się przy współpracy firm Marketplanet i Outbox.

Już teraz pracownicy działów sprzedaży korzystający z SalesForce.com mogą zaledwie jednym kliknięciem przenieść wybrane informacje dotyczące konkretnych zapytań ofertowych generowanych przez klientów Marketplanet do swojego systemu CRM.

Przy projektowaniu rozwiązania integracyjnego położono nacisk nie tylko na funkcjonalność, ale również na wygodę użytkowania. Komunikacja systemów odbywa się w pełni automatycznie i sprowadza się do jednego kliknięcia na wybranym zapytaniu ofertowym.

Rozwiązanie dostępne jest dla wszystkich firm użytkowników OnePlace korzystających z  SalesForce.com przy czym mechanizm integracji oferowany jest bezpłatnie w ramach konta OnePlace Standard.

‘’Integracja z liczącymi się na rynku systemami CRM jest elementem strategii rozwoju OnePlace. Rozwijając aplikację z naszymi Partnerami, dążymy do tego, aby nasi klienci mogli przeprowadzić całą transakcję w jednym miejscu – od pozyskania klienta/ znalezienia dostawcy, przez zawarcie i podpisanie umowy, po otrzymanie faktury i dokonanie płatności. OnePlace to aplikacja, która kompleksowo ma wspierać w codziennej pracy zarówno sprzedawców, jak i kupców. Dla sprzedawców, integracja z CRM to znaczne skrócenie czasu oraz bieżący dostęp do wiedzy o prowadzonych działaniach potencjalnych klientów, aby mogli wyprzedzić konkurencję’’- mówi Piotr Matysik, Prezes Marketplanet.

‘’Dzisiejszy sprzedawca kontaktuje się z klientem przez wiele kanałów – spotkania, telefony, maile, sieci społecznościowe i aplikacje. Obserwujemy, teraz rozkwit możliwości komunikacji i ilości dostępnych narzędzi wspomagających pracę sprzedawcy, tak aby mógł nadążyć za oczekiwaniami klienta. W multikanałowym, multiaplikacyjnym świecie możliwość dostępu do danych jest kluczowa. Salesforce.com to najbardziej innowacyjny system CRM, rozwiązanie umożliwiające integrację z wieloma aplikacjami. Cieszymy się, że teraz do tych aplikacji dołącza OnePlace, otwierając kolejny kanał z informacjami na temat prospektów dla sprzedawców korzystających z sytemu Salesforce.com’’- Jan Michalski, Dyrektor Departamentu Salesforce.com Outbox.

Podobne