Poznaj metody optymalizacji procesu Purchase to Pay (zamówienie – sprzedaż – dostawa – fakturowanie – płatność)
Kluczowym wyzwaniem dla każdego menedżera jest zwiększenie wydajności firmy, którą zarządza. Purchase-to-Pay to jeden z najważniejszych procesów w nowoczesnej organizacji. Optymalizacja obsługi transakcji handlowych w procesie P2P (zamówienie – sprzedaż – dostawa – fakturowanie – płatność) przynosi wymierne korzyści finansowe każdej organizacji.
Kiedy próbujemy zidentyfikować uczestników procesu Purchase-to-Pay (P2P), instynktownie na myśl przychodzą działy księgowości i finansów. Tymczasem w nowoczesnych organizacjach odpowiedzialność za poszczególne etapy realizacji procesu P2P przypisana jest do wielu jednostek organizacyjnych. Począwszy od klientów wewnętrznych, poprzez działy kontrolingu, finansów, zakupów, aż po księgowość.
Jak zarządzać procesem Purchase-to-Pay? Jak go automatyzować i poszukiwać rezerw w obszarze obsługi i rozliczania zakupów? Jak w pełni wykorzystać potencjał posiadanego systemu ERP? Jakie są najlepsze praktyki i przy pomocy jakich wskaźników monitorować efektywność procesu P2P w organizacji? Odpowiedzi na te pytania dostarczy szkolenie: „Efektywne zarządzanie procesem Purchase to Pay”.
Koszt szkolenia ustalany indywidualnie.
Zakres szkolenia powstał na bazie doświadczenia Marketplanet i najlepszych praktyk zebranych podczas realizacji projektów usprawnień obszaru zakupowego oraz wdrożeń systemów informatycznych w firmach z różnych branż.
Podczas szkolenia wykorzystujemy takie formy pracy jak: prezentacja multimedialna, wykłady, dyskusja moderowana, burza mózgów, sesje pytań i odpowiedzi, studium przypadku, odgrywanie ról oraz ćwiczenia.