
Marketplanet wsparł projekt organizacji procesu zakupowego w Orange.
Wsparte Rozwiązania:
Celem projektu było wdrożenie wspierającego proces zakupowy w PTK Centertel systemu IT, dostosowanego do nowego regulaminu zakupowego, którego przesłanką było uspójnienie obszaru zakupów w ramach 2 kluczowych Spółek Grupy TP – PTK Centertel oraz Telekomunikacji Polskiej. Działania projektowe po stronie Marketplanet obejmowały następujące obszary:
- Analizę uregulowań legislacyjnych w organizacji oraz zaprojektowanie rozwiązania IT, pozwalającego na obsługę procesu zakupowego, zgodnie w wymaganiami GTP
- Analizę i modelowanie procesów, związanych z realizacją zakupów
- Wdrożenie narzędzia IT – systemu EBP (SAP), stanowiącego główny system zakupowy w TP S.A.
- Zarządzanie projektem w zakresie strumieni: biznesowego, wdrożeniowego oraz konfiguracyjnego
Korzyści biznesowe:
- Realizacja wymiernych oszczędności finansowych
- Uspójnienie i uproszczenie procedur i sposobu realizacji procesów zakupowych
- Stworzenie jednolitej systematyki kategorii zakupowych
Jesteśmy dumni z udziału w projekcie, szczególnie, że Centrum Operacji Księgowych Orange zostało nagrodzone przez Shared Services & Outsourcing Network (SSON), największą organizację na świecie działającą na rzecz rozwoju centrów usług i procesów outsourcingowych.