
Wyzwania:
- oszczędności ekonomiczne
- nadzór nad dokumentacją
- udoskonalenie procesu planowania zamówień
- sprawny przepływ informacji pomiędzy dostawcami a zamawiającym
- możliwość automatycznego przesyłania tworzonych dokumentów do europejskiego systemu zamówień publicznych.
Nasze Rozwiązania:
Kompleksowe wsparcie procesu zakupowego poprzez wdrożenie Portalu Zakupowego oraz Modułu Aukcyjnego autorstwa Marketplanet .
Korzyści biznesowe:
- uzyskanie efektu skali poprzez agregowanie planowanych zakupów
- większa kontrola oraz przejrzystość prowadzonych postępowań zakupowych
- usystematyzowanie i standaryzacja dokumentacji
- oszczędności na zakupach dóbr ogólnodostępnych dzięki aukcjom elektronicznym
- agregacja i centralizacja informacji o wszystkich prowadzonych postępowaniach i umowach – rozdzielenie odpowiedzialności za poszczególne czynności w procesie
- usprawnienie audytu procesów zakupowych
- automatyzacja czynności zakupowych
- raportowanie online
- repozytorium wzorów dokumentów