Kiedy?

8 grudnia 2016 r., godz. 10.30-11.15

Dla kogo?

Webinarium jest dedykowane dla dyrektorów zakupowych i finansowych, głównych księgowych  i osób zarządzających zakupami w firmach.

O czym będziemy mówić?

  • Jak tworzyć i monitorować zapotrzebowania zakupowe
  • Jak oszczędzać czas i zmieszać liczbę błędów w procesie zamawiania towarów i usług
  • Jak standaryzować kupowane produkty poprzez wykorzystanie katalogów elektronicznych
  • Jak weryfikować poprawność faktur od dostawców
  • Jak zwiększyć potencjał wykorzystania swoich systemów ERP (SAP, AX oraz inne) w integracji z rozwiązaniami Marketplanet

 

Szkolenie poprowadzi Michał Syga, Kierownik Wdrożeń w Marketplanet

Aby wziąć udział w szkoleniu, zarejestruj się przy użyciu formularza.
Rejestracja

Centrala w Polsce

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

ul Domaniewska 49

Trinity Park III

02-672 Warszawa

Pokaż na mapie

info@marketplanet.pl

(+48) 22 576 88 00

Biuro w Szwecji

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

Augustendalsvägen 24

131 52 Nacka Strand

Stockholm - SWEDEN

Pokaż na mapie

Napisz do nas

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z aktualnościami

Dowiedz się więcej