Zarządzanie kategorią asortymentową wiąże się z osiąganiem konkretnych celów biznesowych, w tym oszczędności kosztowych oraz procesowych. Realizacja wspomnianego celu w danej kategorii wymaga opracowania strategii identyfikującej obecną sytuację, stan docelowy oraz narzędzia i metody osiągnięcia celu.

Koszt szkolenia: 1200 zł netto

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem, skontaktuj się z nami
wysyłając wiadomość na adres mailowy
info@marketplanet.pl

Dlaczego Marketplanet?

Zakres szkolenia powstał na bazie doświadczenia Marketplanet i najlepszych praktyk zebranych podczas realizacji projektów usprawnień obszaru zakupowego oraz wdrożeń systemów informatycznych w firmach z różnych branż.

Podczas szkolenia wykorzystujemy takie formy pracy jak: prezentacja multimedialna, wykłady, dyskusja moderowana, burza mózgów, sesje pytań i odpowiedzi, studium przypadku, odgrywanie ról oraz ćwiczenia.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli, jak:

  • efektywnie budować oraz wdrażać strategię zakupową dla asortymentu
  • stawiać cele dla kategorii asortymentowej zgodnie z zasadami SMART
  • wykorzystać dostępne dźwignie oszczędności
  • pozycjonować asortymenty oraz nabywców
  • zidentyfikować siłę przetargową swojej organizacji oraz dostawców
  • unikać błędów podczas wprowadzania zmiany do organizacji
  • efektywnie zaangażować klientów wewnętrznych w tworzenie strategii zakupowej dla danego asortymentu

Szkolenie szczególnie polecamy dla:

  • Dyrektorów działów zakupowych
  • Menadżerów działów zakupowych
  • Kierowników działów zakupowych
  • Menadżerów kategorii

Zagadnienia tematyczne szkolenia:

  • Wyznaczanie celów strategicznych w obszarze zaopatrzenia
  • Mierniki umożliwiające ocenę i monitorowanie przyjętych celów strategii zaopatrzeniowej
  • Środki pozwalające na uzyskanie oszczędności w procesie zakupowym – dźwignie oszczędności
  • Identyfikacja potrzeb zakupowych w organizacji
  • Wpływ kupowanego asortymentu na organizację – macierz Kraljic’a
  • Dynamika rynku dostawców – model pięciu sił Portera, analiza PEST
  • Pozycja dostawcy względem kupującego
  • Siła przetargowa kupującego
  • Podstawowe strategie zakupowe
  • Zawartość strategii
  • Plan wdrożenia strategii
  • Podstawy zarządzania zmianą

Centrala w Polsce

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

ul Domaniewska 49

Trinity Park III

02-672 Warszawa

Pokaż na mapie

info@marketplanet.pl

(+48) 22 576 88 00

Biuro w Szwecji

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

Augustendalsvägen 24

131 52 Nacka Strand

Stockholm - SWEDEN

Pokaż na mapie

Napisz do nas

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z aktualnościami

Dowiedz się więcej