Kluczowym wyzwaniem dla każdego menedżera jest zwiększenie wydajności firmy, którą zarządza. Purchase-to-Pay to jeden z najważniejszych procesów w nowoczesnej organizacji. Optymalizacja obsługi transakcji handlowych w procesie P2P (zamówienie – sprzedaż – dostawa – fakturowanie – płatność) przynosi wymierne korzyści finansowe każdej organizacji.

Kiedy próbujemy zidentyfikować uczestników procesu Purchase-to-Pay (P2P), instynktownie na myśl przychodzą działy księgowości i finansów. Tymczasem w nowoczesnych organizacjach odpowiedzialność za poszczególne etapy realizacji procesu P2P przypisana jest do wielu jednostek organizacyjnych. Począwszy od klientów wewnętrznych, poprzez działy kontrolingu, finansów, zakupów, aż po księgowość.

Jak zarządzać procesem Purchase-to-Pay? Jak go automatyzować i poszukiwać rezerw w obszarze obsługi i rozliczania zakupów? Jak w pełni wykorzystać potencjał posiadanego systemu ERP? Jakie są najlepsze praktyki i przy pomocy jakich wskaźników monitorować efektywność procesu P2P w organizacji? Odpowiedzi na te pytania dostarczy szkolenie: „Efektywne zarządzanie procesem Purchase to Pay”.

Koszt szkolenia: 1200 zł netto

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem, skontaktuj się z nami
wysyłając wiadomość na adres mailowy
info@marketplanet.pl

Dlaczego Marketplanet?

Zakres szkolenia powstał na bazie doświadczenia Marketplanet i najlepszych praktyk zebranych podczas realizacji projektów usprawnień obszaru zakupowego oraz wdrożeń systemów informatycznych w firmach z różnych branż.

Podczas szkolenia wykorzystujemy takie formy pracy jak: prezentacja multimedialna, wykłady, dyskusja moderowana, burza mózgów, sesje pytań i odpowiedzi, studium przypadku, odgrywanie ról oraz ćwiczenia.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:

  • efektywnie modelować oraz wdrażać proces P2P w organizacji
  • stawiać cele przed uczestnikami procesu P2P
  • wykorzystać dostępne narzędzia IT, wspierające proces
  • definiować kluczowe wskaźniki KPI efektywności procesu P2P
  • unikać błędów podczas wprowadzania zmiany do organizacji

Celem szkolenia jest:

  • przedstawienie najważniejszych elementów procesu Purchase-to-Pay i czynników wpływających na jego rentowność
  • identyfikacja głównych obszarów i kierunków optymalizacji procesu przy wsparciu dostępnych na rynku rozwiązań informatycznych

Szkolenie szczególnie polecamy dla:

  • Dyrektorów i specjalistów Zakupów, Finansów i Księgowości
  • Managerów działów zobowiązań (AP)
  • Managerów i specjalistów IT wspierających procesy zakupowe, logistyczne i księgowe w firmie
  • Specjalistów ds. logistyki z zadaniami zakupowymi

Zagadnienia tematyczne szkolenia:

  • Rola organizacji zakupowej w procesie P2P
  • Cele stawiane przed uczestnikami procesu
  • Wybrane mierniki efektywności procesu (KPI)
  • Wykorzystanie narzędzi IT do automatyzacji elementów procesu P2P
  • Dobre praktyki w obszarze wdrażania P2P

Centrala w Polsce

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

ul Domaniewska 49

Trinity Park III

02-672 Warszawa

Pokaż na mapie

info@marketplanet.pl

(+48) 22 576 88 00

Biuro w Szwecji

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

Augustendalsvägen 24

131 52 Nacka Strand

Stockholm - SWEDEN

Pokaż na mapie

Napisz do nas

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z aktualnościami

Dowiedz się więcej