Moduł zapewnia efektywne zarządzanie procesem wyboru dostawcy w firmie.

Rozwiązanie zapewnia prowadzenie postępowań przetargowych w organizacjach podlegających przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Marketplanet jako pierwsza firma w Polsce uzyskała status OJS eSender, dzięki czemu możliwe jest automatyczne przesyłanie tworzonych dokumentów do europejskiego systemu zamówień publicznych.

zarządzanie projektem zakupowym

ponad 110 000 projektów zakupowych zrealizowanych w systemach Marketplanet

zarządzanie projektem zakupowym

W ramach przygotowania projektu zakupowego system umożliwia określenie strategii zakupu. Rozwiązanie wspiera pracę zespołu projektowego / komisji przetargowej.

Główne funkcjonalności:

  • Tworzenie projektów zakupowych - ad hoc lub w referencji do pozycji planu czy potrzeb zakupowych
  • Przypisywanie kupców do projektów zakupowych
  • Generowanie dokumentów dotyczących strategii zakupowej oraz ich akceptacja w systemie
  • Raportowanie o przebiegu projektów zakupowych i osiągniętych korzyściach

Korzyści z rozwiązania:

  • Jedno zcentralizowane miejsce rejestracji projektów zakupowych w organizacji
  • Konsolidacja podobnych potrzeb zakupowych w jeden projekt zakupowy
  • Monitorowanie pracy kupców oraz sprawne zarządzanie zasobami w organizacji zakupowej
  • Automatyzacja procesu obiegu akceptacyjnego dokumentów projektowych

Centrala w Polsce

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

ul Domaniewska 49

Trinity Park III

02-672 Warszawa

Pokaż na mapie

info@marketplanet.pl

(+48) 22 576 88 00

Biuro w Szwecji

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

Augustendalsvägen 24

131 52 Nacka Strand

Stockholm - SWEDEN

Pokaż na mapie

Napisz do nas

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z aktualnościami

Dowiedz się więcej