Rozwiązania Marketplanet i SaldeoSMART to unikatowe na polskim rynku narzędzia w obszarze zakupów i obsługi dokumentacji finansowo-księgowej. Dzięki nim firmy mogą wykorzystać potencjał automatyzacji procesów zakupowych i księgowych w nowym wymiarze i odkrywać potencjał Internetu w kontaktach z dostawcami.

 

przetwarzanie_faktur_pl_3

 

Przetwarzanie dokumentów związanych z zakupami i zobowiązaniami staje się w pełni zintegrowane, a dzięki temu szybsze i bardziej efektywne.

Nasze rozwiązania pomogą Ci:

1. Ułatwić proces dekretacji faktur

Mechanizmy automatycznej dekretacji faktur ułatwiają i przyspieszają pracę, a podwójna weryfikacja danych zmniejsza ilość pomyłek w rozliczeniach w Twojej firmie. Oszczędzasz czas i pieniądze.

Promocja dla nowych Klientów: Zyskaj 2000 stron dokumentów gratis

2. Szybko potwierdzić zgodność dokumentów

Rozwiązanie pozwala na automatyczną kontrolę zgodności faktury w stosunku do dokumentu zamówienia i odbioru. Eliminuje to pracę manualną i ryzyko opóźnienia płatności.

monitorek1

monitorek2

3. Automatycznie wprowadzać i odczytywać dokumenty

Aplikacja SaldeoSMART pozwala na proste zeskanowanie i automatyczne odczytanie zarówno papierowego, jak i elektronicznego dokumentu, który może od razu być wprowadzony w obieg w Twojej firmie. SaldeoSMART to koszty przetwarzania dokumentów niższe nawet o 50%

SaldeoSMART pozwala na odczytywanie:

  • Faktur
  • Wyciągów bankowych

Skorzystaj z promocji, podaj kod:

promo2016

Tylko do końca lipca 2016 roku kupując SaldeoSMART,
dostaniesz 2000 stron do odczytu faktur i wyciągów ZA DARMO

Skontaktuj się z nami »

Centrala w Polsce

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

ul Domaniewska 49

Trinity Park III

02-672 Warszawa

Pokaż na mapie

info@marketplanet.pl

(+48) 22 576 88 00

Biuro w Szwecji

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

Augustendalsvägen 24

131 52 Nacka Strand

Stockholm - SWEDEN

Pokaż na mapie

Napisz do nas

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z aktualnościami

Dowiedz się więcej