Rozwiązanie wspiera całościowo proces kwalifikacji i oceny dostawców. Umożliwia tworzenie strategii oceny, określenie cyklów czasowych oraz kryteriów oceny.
Dostarcza aktualne informacje z rynku w ważnych dla firmy kategoriach asortymentowych. Zmniejsza ryzyko współpracy z nierzetelnymi dostawcami oraz poprawia relacje z dostawcami dzięki bieżącej komunikacji.

kwalifikacja i wybór dostawcy

kwalifikacja dostawców

Kwalifikacja dostawców umożliwia wskazanie kryteriów, które muszą spełniać dostawcy, aby mogli rozpocząć współpracę z firmą.

Ocena dostawców umożliwia bieżący monitoring współpracy z dostawcami oparty o oceny okresowe i zdarzeniowe (oparte o zdefiniowane wydarzenie w systemie np. zakończenie umowy). System informuje na bieżąco dostawców o wynikach oceny i wskazuje na obszary wymagające usprawnień.

ponad 110 000 postępowań zakupowych zrealizowanych w Platformie zakupowej Marketplanet

Główne funkcjonalności:

  • Definicja kryteriów i wymiarów kwalifikacji i oceny do danej kategorii asortymentowej i jednostki organizacyjnej
  • Tworzenie strategii okresowych i zdarzeniowych
  • Przenoszenie danych/ ocen cząstkowych między procesami kwalifikacji i oceny

Korzyści z rozwiązania:

  • Aktualne, zweryfikowane informacje w procesie badania rynku
  • Bieżąca ocena współpracy z dostawcami
  • Ograniczenie ryzyka współpracy z niewiarygodnymi dostawcami

Centrala w Polsce

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

ul Domaniewska 49

Trinity Park III

02-672 Warszawa

Pokaż na mapie

info@marketplanet.pl

(+48) 22 576 88 00

Biuro w Szwecji

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

Augustendalsvägen 24

131 52 Nacka Strand

Stockholm - SWEDEN

Pokaż na mapie

Napisz do nas

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z aktualnościami

Dowiedz się więcej