Kluczowi menedżerowie

Piotr Matysik

Piotr Matysik

Prezes Zarządu

Stoi na czele Marketplanet od lipca 2004 roku. Pasjonat nowych technologii. Od 2000 roku zaangażowany w budowę rozwiązań e-commerce w oparciu o dostępne światowe technologie. Jest autorem nowej strategii rozwoju spółki, która została wdrożona zaraz po objęciu przez niego funkcji Prezesa. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarządzając sprzedażą w firmach Optimus S.A. i Xtrade S.A.

Grzegorz Filipowski

Grzegorz Filipowski

Członek Zarządu

Ma wieloletnie doświadczenie w procesach restrukturyzacji grup kapitałowych w obszarze Source to Pay. Swoje doświadczenie zdobywał prowadząc projekty restrukturyzacyjno-wdrożeniowe, w branży gazowniczej, paliwowej, energetycznej oraz wydobywczej min. dla KGHM, PKN Orlen, Energa Operator, Gaz-System, PGNiG S.A, PGE.. Doświadczenie zawodowe zdobywał min. pełniąc funkcje menedżerskie w Biurze Zakupów Centralnych jako kierownik projektu restrukturyzacji zakupów grupy kapitałowej PGNiG S.A. Ukończył wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach jest także Certyfikowanym Członkiem Chartered Institute of Purchasing and Supply.

Robert Bonat

Robert Bonat

Członek Zarządu

Na co dzień zarządza działem wdrożeń. Dba o portfolio projektów, oraz rozwój produktów. W Marketplanet pracuje od początku działalności firmy. Swoje doświadczenie zdobył zarządzając wieloma projektami doradczo-wdrożeniowymi, szczególnie w branży finansowej, energetycznej oraz e-commerce. Robert Bonat jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, wydziału Automatyki i Robotyki.

Robert Bonat

Adam Jonczyk

Head of International Sales

Adam Jonczyk jest absolwentem Politechniki Śląskiej w Gliwicach i Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej w Katowicach. Posiada dyplomy MBA University of Central Lancashire w Preston. Karierę zawodową rozpoczął w Grupie ORANGE w roku 2000, gdzie w kolejnych latach pełnił funkcję Business Development Managera i Dyrektora Handlowego, a w latach 2005-2007 jako Global Marketing Manager pracował w strukturach France Telecom w Paryżu i Nicei. Do zespołu Marketplanet dołączył w 2008 roku, gdzie od początku był odpowiedzialny za sprzedaż do sektora B2B. Obecnie odpowiada za sprzedaż na rynkach międzynarodowych jako Head of International Sales. Brał udział w wielu projektach doradczych i wdrożeniowych z obszaru IT i Source to Pay (eCommerce B2B) w Polsce i zagranicą.

Wiedza i doświadczenie

Mamy wieloletnie doświadczenie w usprawnianiu procesów Source to Pay zdobyte we współpracy z firmami w regionie CEE.

Klienci traktują nas jak partnerów

Aby zrobić dobry biznes, potrzebny jest dobry partner. We wszystkim, co robimy postanowiliśmy, że będziemy partnerem dla naszych klientów. Współpracujemy z klientami przez lata, staramy się zrozumieć ich biznes i zaprojektować rozwiązania, które najpełniej go wesprą. Jesteśmy pasjonatami analizowania tego, jak można zrobić coś lepiej, szybciej, bardziej efektywnie, nie boimy się zadawać pytań, dlaczego, po co? Szczególnie w takich dziedzinach jak zakupy, logistyka, obieg dokumentów "sukces tkwi w szczegółach".

Marketplanet OnePlace

Łączymy przedsiębiorstwa z ponad 236 branż. Usprawniamy komunikację z ponad 161 000 dostawcami.

Zawsze staramy się być o krok przed

Od początku istnienia firmy promowaliśmy ideę elektronicznego marketplace. Jednak wtedy w wielu firmach dopiero powstawały działy zakupów, mało mówiło się o budowaniu relacji z dostawcami, sprzedaż internetowa była głównie popularna w obszarze B2C. Skupiliśmy się więc na propagowaniu dobrych praktyk w zakupach, tworzeniu nowych rozwiązań informatycznych wspierających relacje miedzy kupującymi i sprzedającymi. Teraz rynek wygląda zupełnie inaczej. Powstało wiele małych firm, oferujących najprostsze narzędzia jak aukcje czy erfx, mówiących że to pozwoli na zbudowanie wartości – krótkotrwałych na pewno. Nas interesują jednak długofalowe efekty, więc jak zawsze staramy się wybiegać o krok przed.

Zaawansowana technologia

Tworzymy zaawansowane rozwiązania informatyczne wspierające procesy wewnątrz firmy i komunikację z dostawcami.

Marketplanet OnePlace. Budujemy nową wartość

Marketplanet OnePlace to idea skupienia w jednym miejscu świata zakupów i sprzedaży. To poszukiwanie wspólnej płaszczyzny do budowy długotrwałych relacji na poziomie strategicznym oraz realizacji transakcji na poziomie operacyjnym. Marketplanet OnePlace to więcej niż system i narzędzia. To miejsce wymiany informacji, poszukiwania nowych partnerów biznesowych oraz wspierania działań prowadzonych na styku zakupu i sprzedaży. Patrząc przez pryzmat doświadczeń własnych oraz naszych klientów, możemy śmiało stwierdzić, że platforma współpracy zarówno kupujących jak i sprawdzonych dostawców powinna być stałym elementem strategii obydwu stron.

Kariera

Pracujemy w młodym zespole, starając się unikać rutyny dużych korporacji. Stawiamy na ludzi ambitnych, którzy pracują z pasją i potrafią zarazić nią innych.

Marketplanet w mediach

it_wiz

W Polsce rośnie popularność platform handlowych B2B

Z analiz firmy Marketplanet wynika, że wydatki przedsiębiorstw w Internecie są 10 razy wyższe, niż łączna wartość internetowych zakupów konsumenckich. Za wykorzystaniem cyfrowych kanałów transakcji B2B przemawiają przede wszystkim kwestie kosztowe. Nadal jednak potencjał tego segmentu w Polsce jest wysoki.

Współpracujemy z

Centrala w Polsce

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

ul Domaniewska 49

Trinity Park III

02-672 Warszawa

Pokaż na mapie

info@marketplanet.pl

(+48) 22 576 88 00

Biuro w Szwecji

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

Augustendalsvägen 24

131 52 Nacka Strand

Stockholm - SWEDEN

Pokaż na mapie

Napisz do nas

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z aktualnościami

Dowiedz się więcej