logo PCC Rokita

Nasze Rozwiązania:

Za pomocą Platformy Marketplanet proces zakupowy zaczął być prowadzony w sposób elektroniczny. Każdy dostawca po zarejestrowaniu się i wybraniu kategorii CPV odpowiadającej jego profilowi działalności, otrzymuje powiadomienia e-mailowe o trwających projektach zakupowych – wystarczy jedynie śledzić pocztę. Dostawcy w trakcie procesu mogą elektronicznie zadawać pytania, uzyskiwać wyjaśnienia dotyczące prowadzonego projektu zakupowego jak i również pobrać wszystkie dokumenty bez konieczności wizyty w Spółce, a jedynie przeglądając informacje o aktualnych przetargach. Dzięki autorejestracji dostawców na Platformie, przetargi mogą się odbywać przy wykorzystaniu rzetelnych i bieżących informacji o kontrahentach, pochodzących bezpośrednio od nich. Obecnie w Platformie jest zarejestrowanych ponad 1500 dostawców.

Korzyści biznesowe:

  • Znaczące oszczędności dzięki wykorzystaniu mechanizmów aukcji elektronicznych
  • Poprawa komunikacji podczas  procesu zakupowego.
  • Dostęp do aktualnych danych dostawców, uzyskanych przez wypełnienie formularzy rejestracyjnych
  • Obieg dokumentów jest szybszy, a ponieważ prowadzony z wykorzystaniem technologii informatycznej, także tańszy

Podobne realizacje

Centrala w Polsce

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

ul Domaniewska 49

Trinity Park III

02-672 Warszawa

Pokaż na mapie

info@marketplanet.pl

(+48) 22 576 88 00

Biuro w Szwecji

Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny)

Augustendalsvägen 24

131 52 Nacka Strand

Stockholm - SWEDEN

Pokaż na mapie

Napisz do nas

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z aktualnościami

Zapisz się

Dowiedz się więcej