23 listopada w Sztokholmie odbyło się Digital Procurement Seminar – spotkanie dla menedżerów ds. zakupów. Organizatorami było Marketplanet i jego szwedzki partner ValueOne. Podczas seminarium spółki przybliżyły założenia swojej współpracy i zaprezentowały wspólną ofertę w obszarze Source to Pay na rynek skandynawski.

Oferta Marketplanet i Valueone to kompleksowe wsparcie procesu zakupowego w firmach, od doradztwa, usług HR w obszarach zakupów, Supply Chain po stworzenie strategii zakupowej i wdrożenie rozwiązań informatycznych. Na spotkaniu zostały zaprezentowane możliwości platformy zakupowej Marketplanet. Elastyczność, krótki czas wdrożenia, niskie TCO w stosunku do rozwiązań firm globalnych to tylko niektóre z jej zalet.

“Organizacja własnego seminarium w Szwecji i wspólpraca z ValueOne to kolejny etap w strategii Marketplanet, która zakłada działania na rynkach zagranicznych. Z Platformy Marketplanet z powodzeniem korzystają największe firmy w regionie CEE. System w pełni wspiera realizację procesu Source to Pay, konkuruje tym samym z rozwiązaniami globalnych graczy. Jesteśmy pewni, że doświadczenie i znajomość rynku skandynawskiego przez ValuOne ułatwi nam wspólne dotarcie do klienta i zaoferowania rozwiazań jak najbardziej dostosowanych do jego potrzeb” –mówi Adam Jonczyk – Head of International Sales w Marketplanet.

“Cieszymy się z rozpoczętej współpracy z Marketplanet.  Połączenie doświadczenia w obszarze łańcucha dostaw oraz możliwości Platformy zakupowej Marketplanet to nowa wartość, którą możemy zaproponować klientom – dodaje Fredrik Andersson – Konsultant Senior z ValueOne.

Aleksandra Antoniuk – CPO w Orange Polska opowiedziała o swoich doświadczeniach w zarządzaniu zakupami. “Bardzo efektywne spotkanie, które daje możliwość wymiany doswiadczeń z menedżerami ze światowych korporacji. Cieszę się, że w takim gronie mogłam zaprezentować to, co udało się osiągnąć już w Orange w ramach procesu S2P” podsumowuje Aleksandra Antoniuk.

 

Podobne