W dniach 10-11 marca 2016 roku odbyła się konferencja Marketplanet OnePlace. Mieliśmy przyjemność organizować ją wspólnie z partnerami: Citi Handlowy, Hitachi Data Systems, Konsalnet, PwC, ELO, HRS. W jednym miejscu udało nam się zebrać przedstawicieli kadry menedżerskiej z obszarów, zakupów, finansów i IT.

Tematyka związana z zakupami firmowymi nabiera popularności, stąd mnogość konferencji i warsztatów na rynku. Marketplanet od początku swojej działalności, starał się być o krok przed, pokazywać nowe możliwości, rozwiązania i przenosić je na polskie realia. Stale doskonalimy swoje produkty, staramy się projektować najnowocześniejsze narzędzia wskazując światowe trendy.

Na konferencji Marketplanet OnePlace postawiliśmy sobie za cel zaprezentowanie nowych idei zakupowych, eksplorując tym smamym nowe obszary, z którymi zakupy korporacyjne komunikują się i współpracują. Zależało nam na pokazaniu poprzez realizowane projekty jak świat zakupowców wspólnie ze światem finansów odpowiada za realizację pełnego procesu Purchase to Pay (P2P) . W realizowanych zadaniach coraz częściej celem nie są już tylko oszczędności a automatyzacja, przejrzystość procesów. Klienci wykorzystują kompleksowe narzędzia i koncentrują sie na prowadzeniu procesu P2P przez wszystkie obszary swoich firm.
Coraz większą rolę przykłada się do wykorzystania potencjału internetu. Jako Marketplanet przykładamy dużą wagę do wypromowania OnePlace jako supplier cloud – platformę integracyjną (systemy zakupowe, ERP, CRM), która umożliwia wymianę informacji i dokumentów. Jesteśmy w stanie obsłużyć cały proces P2P włącznie z przetwarzaniem papierowych dokumentów (np faktury) na cyfrową postać.
Wchodzimy tym samym coraz bardziej w zagadnienia big data, mobilności, mediów społecznościowych i usług finansowych. W naszej ocenie to zaganienia, które będą w najbliższym czasie decydować o przewagach konkurencyjnych w obszarze Purchase to Pay. Era prostych oszczędności, twardych, czesto jednokrotnych negocjacji dobiega końca.
Podczas konferencji postawiliśmy bardzo mocno na networking. Uczestnicy mieli możliwość wymiany informacji w niemalże startupowej atmosferze. Program konferencji dopełnił fantastyczny koncert zespołu BOKKA.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za aktywny udział w konferencji. Do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach organizowanych przez Marketplanet.

Podobne