Work Service  – największa w Polsce firma HR dostarczająca innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich, zdecydował się na usprawnienie i optymalizację procesu zakupowego w Grupie. W tym celu rozpoczął współpracę z Marketplanet, liderem w obszarze zakupów korporacyjnych w Polsce.

„Wraz z dynamicznym rozwojem Grupy Kapitałowej Work Service postanowiliśmy przeprowadzić projekt optymalizujący funkcjonowanie zakupów w Grupie. Zdecydowaliśmy się na skorzystanie ze wsparcia spółki Marketplanet. Szacujemy, że wdrożenie narzędzi zakupowych oraz zmiany organizacyjne pozwolą wygenerować oszczędności na poziomie około 10% w procesie zakupowym.” – mówi Rafał Świętczak Dyrektor Działu Zakupów i Administracji Work Service S.A.

Projekt obejmie kilka etapów, począwszy od przeglądu procesu zakupowego funkcjonującego obecnie w Work Service S.A., poprzez opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu zakupów i wypracowanie optymalnej struktury odpowiedzialnej za zakupy w całej  grupie, aż po wypracowanie rekomendacji i wdrożenie narzędzia wspierającego  zakupy.

Oprócz automatyzacji i optymalizacji procesu zakupowego, efektem przeprowadzonego projektu będzie wygenerowanie oszczędności na poziomie finansowym, operacyjnym i zarządczym.

„Wdrożenie nowoczesnych narzędzi informatycznych wspierających realizację zakupów to szybki sposób na osiągnięcie wymiernych korzyści dla organizacji bez względu na branżę, w której funkcjonuje. Cieszy mnie fakt, że Work Service zdecydował się także na integrację Platformy Marketplanet z portalem OnePlace. Potwierdza to fakt, że w ślad za trendami światowymi, firmy w Polsce coraz chętniej korzystają z innowacyjnych rozwiązań w chmurze do komunikacji z dostawcami”  podsumowuje Piotr Matysik, Prezes Zarządu Marketplanet.

Podobne