Marketplanet zaprezentuje swoje rozwiązania – platformę zakupową Marketplanet oraz innowacyjny rynek elektroniczny OnePlace na międzynarodowych targach CeBIT w Hannoverze (16-20 marca).

Tu spotykają się najlepsi

CeBIT to największe na świecie międzynarodowe targi teleinformatyczne oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz nowych technologii, organizowane co roku, w połowie marca, w Hanowerze. Skupiają kilka tysięcy dostawców (w 2014 r. – 3,4 tys.), którzy prezentują rewolucyjne produkty, technologie, aplikacje i start-upy. Coroczne targi przyciągają profesjonalistów oraz kadrę zarządzającą z całego świata, czyniąc CeBIT najbardziej efektywną platformą nawiązywania kontaktów biznesowych.

Platforma Marketplanet v 2.5. – sukces ciągłego rozwoju

Marketplanet zaprezentuje na targach ( hala nr 5 – ERP, CRM, BI & COMMERCE) Platformę Marketplanet v 2.5. Innowacyjny, mobilny system to jak dotąd najbardziej kompleksowe rozwiązanie wspierające zakupy,  zaprojektowane i rozwijane w Polsce od ponad 10 lat. Na platformie przeprowadzanych jest ponad 200 000 transakcji rocznie, o wspólnej wartości 25 mld PLN, w 236 branżach. Z powodzeniem wspiera przedsiębiorstwa począwszy od przygotowania planu zakupowego przez wysyłanie zapytań ofertowych po elektroniczne faktury. Wszystko to przy elektronicznym obiegu dokumentów oraz wykorzystaniu rozwiązań Business Intelligence.

Marketplanet OnePlace – uniwersalna odpowiedź na wyzwania B2B

Marketplanet przedstawi w Hannoverze również Marketplanet OnePlace, najnowsze rozwiązanie Marketplanet. Rynek elektroniczny, wirtualne miejsce spotkania kupujących i sprzedawców, które otwiera nowy potencjał współpracy i budowania wspólnej wartości. Marketplanet OnePlace usprawnia kontakt obu stron transakcyjnych – dla kupującego ułatwiając działania od momentu analizy rynku, przez wybór dostawcy, aż po dokonanie płatności, a dla sprzedających wyszukiwanie i selekcję szans sprzedażowych czy też złożenie oferty i zawarcie umowy . Marketplanet OnePlace to nowoczesny rodzaj usług, niedostępnych jak dotąd na polskim rynku. „Wiemy, że rozwiązania, jakie Marketplanet oferuje dla przedsiębiorstw w Polsce stanowią także odpowiedź dla rynku międzynarodowego, co pokazują wdrożenia w firmach takich jak Orange, Amrest, KGHM. CeBIT to krok w stronę jeszcze większego zasięgu narzędzi Marketplanet oraz realizacji strategii międzynarodowego rozwoju” – Piotr Matysik, Prezes Zarządu Marketplanet.

Networking dla liderów

Targi CeBIT są nastawione przede wszystkim na sektor biznesu i służą bardziej wymagającym i prestiżowym użytkownikom oraz odwiedzającym nastawionym na zawieranie kontraktów handlowych. Edycja 2015 będzie skupiać się na szybko rosnącym wpływie IT we wszystkich obszarach biznesu i  życia społecznego, a co za tym idzie, na roli IT w rozwoju innowacji. Jej hasło przewodnie to ‘d!conomy!’, jak ogłosił Oliver Frese, członek zarządu Deursche Messe AG, jednego z 10-ciu największych na świecie organizatorów targów. Frese wskazał na zmieniające się trendy z branży IT w ostatnich latach, a mianowicie na zmiany w zakresie big data, cloud computing, mediów społecznych i bezpieczeństwa, które będą miały coraz większy wpływ zarówno na  świat biznesu jak i na całe społeczeństwo. Więcej o CeBIT 2015, ‘d!economy!’ na www.cebit.de.

 

Podobne