Ponad 200 000 transakcji i 25 mld PLN obrotu rocznie, ponad 20 tys. firm, setki zapytań ofertowych każdego dnia, możliwość zostania dostawcą wielu firm w Polsce, skuteczna promocja swojej firmy – to tylko niektóre korzyści jakie oferuje Platforma OnePlace – rynek łączący kupujących i dostawców stworzony przez firmę Marketplanet.

Jedno miejsce dla kupujących i dostawców

15 września br. Marketplanet udostępnia swoim klientom– Marketplanet OnePlace. „OnePlace to idea skupienia w jednym miejscu świata zakupów oraz sprzedaży. To poszukiwanie wspólnej płaszczyzny do budowy długotrwałych relacji na poziomie strategicznym oraz realizacji transakcji handlowych S2P (source to pay) na poziomie operacyjnym. OnePlace to więcej niż system i narzędzia. To miejsce wymiany informacji, poszukiwania partnerów biznesowych oraz wspierania działań prowadzonych na styku zakupów i sprzedaży. Już dziś to nowoczesny, najprostszy i najtańszy kanał sprzedaży do firm”. – mówi Prezes Zarządu Marketplanet – Piotr Matysik.

Na bieżąco z rynkiem, zawsze i wszędzie

Marketplanet OnePlace został stworzony jako odpowiedź na potrzeby i oczekiwania obu stron rynku – kupujących oraz dostawców – ze szczególnym uwzględnieniem ewolucji sposobu dostępu do mediów elektronicznych. Platforma OnePlace jest więc zoptymalizowana zarówno dla tradycyjnych ekranów komputerowych jaki i dla smartfonów oraz tabletów, ofertując przy tym pełną funkcjonalność w wersji mobilnej. Kluczową rolę w przyszłości w kanale handlu pomiędzy firmami odgrywać będą również usługi finansowe dopasowane do potrzeb tego kanału. Z tego powodu już dziś prowadzone są rozmowy z bankami w celu dostarczenia nowoczesnych usług na OnePlace.

Pionierski krok

Od początku istnienia czyli 2001 r. chcieliśmy budować elektroniczny marketplace. Jednak wtedy w wielu firmach dopiero powstawały działy zakupów, mało mówiło się o budowaniu relacji z dostawcami, a sprzedaż internetowa była głównie popularna w obszarze B2C. Skupiliśmy się więc na propagowaniu dobrych praktyk światowych w zakupach, promowaniu coraz to nowych rozwiązań informatycznych wspierających relacje miedzy kupującymi i sprzedającymi. W tym momencie obecność w internecie miejsca, w którym mogą spotkać się w pełni interesy kupującego i dostawcy to odpowiedź na obecne wyzwania rynku – bycie na bieżąco z dynamiką rynku i utrzymanie konkurencyjności.

Marketplanet to lider w produkcji i wdrażaniu rozwiązań IT w obszarze zakupów w regionie CEE. Od ponad 13 lat Marketplanet wspiera kupujących w optymalizacji procesów zakupowych, równocześnie współpracując z tysiącami dostawców. Świadczy pełen zakres usług doradczych, które uwalniają potencjał obszaru Source to Pay oraz procesów sprzedażowych. Firma projektuje i utrzymuje rozwiązania klasy enterprise wspierające procesy wewnętrzne przedsiębiorstw / Grup Kapitałowych oraz komunikację z partnerami handlowymi. Rozwiązania Marketplanet dają realną przewagę konkurencyjną, dzięki znaczącej redukcji kosztów i zwiększeniu sprzedaży. Klientami Marketplanet są między innymi: KGHM Polska Miedź, Orange Polska, AmRest, PGE Polska Grupa Energetyczna, Grupa Tauron, Black Red White, Urząd Miasta w Warszawie. Więcej informacji na marketplanet.pl

 

Podobne