OnePlace – to idea skupienia w jednym miejscu rzeczywistym oraz wirtualnym świata zakupów i sprzedaży. To poszukiwanie wspólnej płaszczyzny do budowy długotrwałych relacji na poziomie strategicznym oraz realizacji transakcji na poziomie operacyjnym.  OnePlace to więcej niż system i narzędzia. To miejsce wymiany informacji, poszukiwania nowych partnerów biznesowych oraz wspierania działań prowadzonych na styku zakupu i sprzedaży.

Działamy na polskim rynku już ponad 13 lat, wspierając kupujących, ale równocześnie współpracując z tysiącami dostawców. Patrząc przez pryzmat doświadczeń własnych oraz naszych Klientów, możemy śmiało stwierdzić, że platforma współpracy skupiająca więcej niż jednego kupującego i sprawdzonych dostawców jest stałym elementem strategii obydwu stron. Wspólne definiowanie jakościowych kryteriów oceny współpracy, sposobu realizacji funkcji strategicznych i operacyjnych, wymiana doświadczeń, dostęp i możliwość implementacji najlepszych praktyk to elementy poszukiwane przez kupujących i ich dostawców.

Już 13-14 marca spotkamy się z liderami zakupów i ich strategicznymi dostawcami, aby definiować nowe wyzwania, problemy i zagrożenia, prowadzić dyskusje w gronach eksperckich,  a także wymieniać poglądy w mniej formalnym otoczeniu „ Zatoki Sztuki”, w Sopocie.  Spotkanie pozwoli spojrzeć na wyzwania zakupowe z perspektywy dostawców. Dla naszych partnerów ze strony sprzedaży, pokażemy podejście tuzów zakupowych do kwestii właściwego wyboru partnerów po stronie Supply Chain.

Nazywamy naszą inicjatywę Marketplanet OnePlace, bo głęboko wierzymy, iż wspólnie zbudujemy nowoczesną formułę współpracy stabilnych i efektywnych partnerów transakcji biznesowych, poprzez nowoczesne możliwości procesowe i technologiczne.

Naszą ambicją jest, aby OnePlace stało się elementem stałej budowy przewagi konkurencyjnej zarówno kupujących jak i dostawców.

Czas, gdy tylko narzędzia informatyczne stanowiły remedium na całe „zło w zakupach” i były elementem strachu o marże po stronie dostawcy, już minął.  Jednym słowem, Panie i Panowie – metoda wyciskania z dostawcy ostatnich potów, odchodzi w zapomnienie. Dziś liczy się zaufanie, długotrwała współpraca, właściwa ocena, pewny kontrakt, globalny rynek dostawcy – o tym między innymi będziemy rozmawiać podczas dwóch intensywnych dni w marcu. Wpasowane w strategię zakupową firmy narzędzia, ludzie, procesy –  to dopiero recepta na sukces.

Jak budować swoją wartość w oczach zakupów i stawać się partnerem? Jak tworzyć długotrwałe relacje mimo barier i odległości oraz stawać się częścią ich procesu rozwoju? Jak docierać do największych i jak z nimi i współpracować ?

Musimy zdecydować na nowo, jaką rolę chcemy pełnić w nowoczesnej firmie, na globalnym rynku i w coraz bardziej dominującym wirtualnym świecie. OnePlace – czy moja firma zostanie niemym uczestnikiem czy aktywnym graczem?

***

Zapraszamy na Konferencję Marketplanet OnePlace.

Razem z największymi przedsiębiorstwami regionu Europy Wschodniej dyskutować będziemy o wyzwaniach „jutra” z perspektywy celów stawianych przed zakupami oraz rynkiem dostaw (sprzedażą).

Rejestracja oraz wszelkie informacje o Marketplanet OnePlace znajdują się na stronie:  konferencja.marketplanet.pl

Wśród zagadnień konferencyjnych między innymi:

  • OnePlace – Sprzedaż i zakupy na jednej platformie
  •  Finansowe dźwignie przedsiębiorstw – kierunkowskazy rentowności w procesie zakupu i sprzedaży
  • Nowoczesne narzędzia komunikacji uczestników globalnego rynku
  • Partner czy tylko dostawca produktów i usług – eksplorować czy współpracować
  • Global e-trading – mit czy rzeczywistość
  • Nowoczesne rozwiązania bankowe
  • Openinnovation, crowdsourcing – z perspektywy kupca i dostawcy

Konferencja prowadzona w formule – interaktywnych dyskusji panelowych, prezentacji najlepszych praktyk biznesowych oraz kuluarowej wymiany doświadczeń uczestników spotkania  – to prawdziwa uczta wiedzy  w najlepszym wydaniu, na którą już teraz zapraszamy.

 

Podobne